Φυσικά για να κάνεις "τέχνη"χρειάζεται δύο συνισταμένες . Έμπνευση, αλλά και Γνώση.
Ο Δρ. κ. Μουτζόγλου μας δίνει κάποια κριτήρια για το ποια κριτήρια πρέπει να τηρεί μια φωτογραφία για να είναι "επιτυχημένη"
- Είναι η φωτογραφία εστιασμένη (εάν δεν είναι εστιασμένη, είναι σκόπιμη και κατάλληλη ή μη εστίαση;)
- Σε μια φωτογραφία με μη επιλεκτική εστίαση, είναι η περιοχή της επιλεκτικής εστίασης συγκεκριμένη και συναφής;
- Η σύνθεση της φωτογραφίας "λειτουργεί";
- Είναι η σύνθεση της φωτογραφίας ενδιαφέρουσα και αισθητικά ευχάριστη;
- Υπάρχουν μη ηθελημένες ατέλειες στη σύνθεση της φωτογραφίας;
- Τι βλέπει το μάτι του θεατή πρώτο όταν κοιτάζει τη φωτογραφία; Πως οδηγείται στο δεύτερο σημείο της φωτογραφίας;
- Ανιχνεύει το μάτι πρώτα το πιο σημαντικό στοιχείο της φωτογραφίας;
- Ποιο το μέγεθος του προηγούμενου στοιχείου στη φωτογραφία;
- Είναι η συνολική σύνθεση της φωτογραφίας σε συμφωνία με το περιεχόμενό της;
- Αντανακλάται αίσθηση οργάνωσης και σκοπού στη σύνθεση;
- Είναι η χρήση του χρώματος σύμφωνη με τη δομή της φωτογραφίας;
- Η έκθεση υποστηρίζει δημιουργικά τη φωτογραφία;
Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, ότι κάθε είδους φωτογραφία έχει διαφορετικό στόχο.
Για παράδειγμα η φωτογράφιση μόδας για ρούχα έχει σαν σκοπό να αναδείξει το ρούχο. Η αρχιτεκτονική φωτογραφία ή η φωτογραφία δρόμου επίσης έχει πολύ διαφορετική λογική. Γι'αυτό και πρέπει να κρίνεται με βάση το στόχο της.
Η φωτογραφία γάμου χρειάζεται γνώσεις από σχεδόν όλες τις μορφές φωτογραφίας. Η φωτογραφία τοπίου, διαφημιστικής, φωτογραφία μόδας, πορτρέτου και φυσικά ρεπορτάζ το όποιο είναι και το 90% την ημέρα του γάμου.
Η φωτογραφική μηχανή είναι το εργαλείο που αποτυπώνει. Ο φωτογράφος όμως είναι αυτός που δημιουργεί με τα μάτια, το μυαλό και την καρδιά.
Θα θέλατε να ρωτήσετε κάτι άλλο;
Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.