Φυσικά για να κάνεις “τέχνη”χρειάζεται δύο συνισταμένες . Έμπνευση, αλλά και γνώση.

Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, ότι κάθε είδους φωτογραφία έχει διαφορετικό στόχο. Για παραδειγμα η φωτογράφιση μόδας για ρούχα έχει σαν σκοπό να αναδείξει το ρούχο. Η αρχιτεκτόνική φωτογραφία ή η φωτογραφία δρόμου επίσης έχει πολύ διαφορετική λογική. Γι’αυτό και πρέπει να κρίνεται με βάση το στόχο της.

Η φωτογραφία γάμου χρειάζεται γνώσεις από σχεδόν όλες τις μορφές φωτογραφίας. Η φωτογραφία τοπίου, αντικειμένων , φωτογραφία μόδας, πορτρέτου και φυσικά ρεπορτάζ το όποιο είναι και το 90% την ημέρα του γάμου, είναι μερικές απο αυτές.

Βαθιά κατανόηση λοιπόν τουφυσικού κόσμου, της αισθητικής αλλά και της ψυχολογίας.

Ο φωτογράφος είναι αυτός που δημιουργεί με τα μάτια, το μυαλό και την κάρδια. Η φωτογραφική μηχανή είναι απλά το εργαλείο που τα αποτυπώνει.

Παρ‘ όλο που υπάρχει αντικειμενική κριτική για το ποιά μπορεί να είναι η καλή φωτογραφία, εντούτοις η καλή φωτογραφία δεν χρειάζεται τους κανόνες για να σταθεί.

Θα λέγαμε ότι ο καλύτερος ορισμός που έχει δωθεί για τη φωτογραφία είναι του Garry Winogrand που μας λέει οτι “Φωτογραφία είναι η ψευδέσθηση μιας ακριβούς περιγραφής τρόπου και χρόνου”